söndag 12 september 2010

Privatchaufför

Jaha, då har man varit privatchaufför till en kändis. Jo, men det får hon väl ändå räknas som. Jag pratar om Magdalena in de betou. Vi som ser på Bolibompa (när vi inte gör annat ;)) känner igen henne som Rutan som bara kan räkna till ett. Stora M var mäkta nyfiken på om hon verkligen inte kunde räkna längre och frågade så klart det.
Anledningen till att jag körde henne var att mannen hade kick off med jobbet och hon skulle föreläsa för dem. De höll till på Mauritzbergs slott och dit går det inte bussar så ofta.
Måste säga att hon var riktigt trevlig och ödmjuk. Jag som inte är så bra på att kallprata med folk jag inte känner behövde inet vara orolig. Hon höll låda hela tiden;)
Nu har jag landat hemma igen och nu ska här dammsugas. Här är det tvära kast på aktiviteterna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar