lördag 25 september 2010

Löpning - inte just nu.

Jag har ju en ambition att vara duktig på löpning men det händer alltid något som gör att jag inte kan utföra det till fullo. Just nu är det benhinneinflammation i båda benen som ställer till det. Spring och hoppförbud i minst två månader så jag kan inte ens gå till F&S heller. Jo förresten, jag ska pilla mig iväg på ett Core-pass någon kväll.
Men jag har en ny underbar kollega på jobbet som heter Linda och som är en gymtjej. Hon har varit snäll nog att ta sig an mig och gjort ett gymprogram till mig som jag genomför en gång i veckan. Målet är två. Gör det på morgonen innan jobbet på det gym vi har på jobbet. Helt ok.
Ska även ta mig i kragen och gå lite promenader. Är en riktig heffaklump nu och inne i en ond spiral av för mycket sött och onyttigt och det är ju heller inte bra med tanke på att jag har en gallstensoperation att se fram emot...

1 kommentar:

  1. Tack snälla! Tycker om dig massor, så glad att jag lärt känna dig! Du kämpar på så bra med din träning:)

    SvaraRadera